091011

hej mina vänner
lite halv seg uppdatering men vafan :)

i fredags efter skolan (slutade 4.... ) gick jag hem och dog på soffan en stund innan jag drog till Liewen med Ronja och Boman och kikade film. Sen tog jag och Liewen bussen till stan!

På lördag for jag på kurs till lusse från 9-4, helt okej var det.
och sen på kvällen åkte jag med Liewen till kimmo som hade fest och ja, spenderade nog hela kvällen där.
skrattat som en dåre har jag gjort hahah!
på söndag fortsatte kursen från 10-halv 4 och nu är jag helt slut. Har träningsverk efter stafett med ett gäng barn... hur vältränad är man!??! ..

Så jävla glad just nu! INGENTING kan trycka ner mej nu, allt går precis som jag önskat :)))))))))))))))))
och fyfan vad jag älskar mina vänner ♥♥♥♥



tagen ur vårt vardagsrumsfönster. Shit vad hösten är här

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0