2 oktober











heej ♥
har tagit en paus från mitt pluggande. Har prov på tisdag och jag kan ingenting. känns tryggt! nej.
annars då? min helg har varit helt finemang!
Öberg färgade mitt hår i fredag, och jag färgade hennes.
kollade på dunderdans på stan på kvällen och for sen till seglarnästen med ett härligt gäng och sen hem och sova.


På lördag var jag med Öberg ner till stan, åt lösgodis och bara va. härligt. Efter vi skildes åt gick jag ut och fotade lite, mumsigt väder juu
På kvällen for jag till Liewen och kollade på film med honom, ronja och boman. 
de va allt, nu ska jag fortsätta och plugga, puss♥

förövrigt har jag blivit less på alla med den här jävla dubbelmoralen.
helt jävla sjukt.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0