30 oktober

godmorgon!
vaknade till världens höstrusk idag. härligt mmmmmm
gick upp och diskade och efter det har jag bara legat i sängen å kollat på film och ätit ostkrokar. sjukt längesen jag åt det, typ 3 månader sen.

I fredags efter skolan rusade jag hem, rusade till stan och hämtade ut ett paket och handlade med Öberg.
Sen gick vi hem till mig och lagade tortillas med kyckling.
vid halv  7 gick jag till unga band och fotade lite eftersom jonathan bad mig :)
Kl. 10 gick jag hem och sen kom öberg och sov hos mig.

Halv 7 på lördag morgon steg och och öbeg upp och fixade oss och gick sen till båten.
hela lördagen spenderade vi sthlm.
köpte lite saker till halloween och sånt annat fint.
lyckad resa! ♥







lite smycken och parfymen jag fick med mig hem


lämna din tanke här
Postat av: syrran

JA men så trevligt....Då Luktar Vi Likadant Nu!

Köpte den på Mallis i sep :0).

Ta m Öberg på en fika i Bålsta nästa gång ni ska till Estocolmo!

Tar bara 27 min m Sj :0).

Kram

2011-11-05 @ 22:10:54
Postat av: Emma

Jenny: Åh det är den bästa :)

jamen det ska jag absolut göra nångång om vi har tid och ni är hemma :)

kramis

2011-11-17 @ 19:07:56

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0