4 oktober/kanelbullens daag

HÄY
började dagen kl.08.00 med orientering och det första jag och niktia gjorde när vi kom ut var att jag halkade omkull och Nikita fick en gren i ansiktet. Resten gick finfint! haha :D
Sen skrev vi prov.. det kunde ha gått bättre, men det kändes helt okej.. fast jag kanske bara skrev en massa bulle ..
Och på tal om bulle är det kanelbullens dag idag så jag och Öberg var och köpte varsin efterskolan och drack varm oboy! mysmysmys

Helt sjukt förövrigt att sist jag räknade hur många dagar det var kvar till min födelsedag var det 168, och nu fyller jag liksom år imorn. Ska nog ha min sweet sixteen på uncan :')
puss

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0