älskade ängel

jag vill
- inte springa konditions testet imorn
- inte gå från 8-4 imorn
- inte stressa så här mycket över alla läxor och tjottaheitti
- shoppa nya kläder
- jobba så jag får pengar



aaaaah. så sjukt stressad.
Gick till 10 i 1 idag, skönt. dock har jag dom tråkigaste ämnena på torsdagar. Fysik, matte och it. kul huhuhuuhuh
efter skolan satt jag kvar med Nikita eftersom hon väntade på adde. spelade smurfs i typ en timme. haha!

När jag kom hem tog jag tag i läxorna och nu har jag precis skrivit klart min uppsats. hoh
imorn kommer jag stressa som en dåre, slutar sent + en miljon grejor att göra.
ska släpa mig till judosalen ikv och träna, ska bli så otroligt skönt♥♥

SVERIGE PÅ LÖRDAG♥♥



lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0