I love the way you lie. Just kidding, lie to me again and I'll throw a chair at your face :)

heey
idag har jag varit i skolan och hos tandläkaren. låter ju härligt va?
fick veta att jag ska dra ut två tänder om 2 veckor och i november sätter dom in tandställningen.
så äntligen (!!!!!!!) ska jag få raka tänder :') vilken lycka.

Annars var jag på dansträning idag, och efter det drog jag till bibblan och pluggade till klockan 8 med min klasskompisaar.
När jag kom hem var det bara att hälla upp kaffe och fortsätta att plugga. Har typ suttit och slitit sönder mitt hår.. men ja. vill bara kissa på provet :(

okej, tagga orientering imorn.. och prov såklart!
puss på er


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0