11 september

hej :)
söndagar är äckliga. helgen är slut och nästa dag börjar en ny vecka. fy
helgen då?
var till judon på lördagen och tog bilder, drack finrexin och var sjuk. åkte och handlade och sen hem och sova.
på kvällen orkade jag inte längre sitta inne så jag åkte till Liewen som hade lite inflyttingsfest. Absolut inte det smartaste gjort av mej eftersom jag var riktigt sjuk redan då.
Åkte hem sen och fick natt-sällskap av Alexandra :)

Hade en helt sjuk natt, kunde inte riktigt sova och vaknade flera gånger av att jag skrek ut helt random namn..
resten av dagen har jag helt enkelt bara varit sjuk, sovit, legat i sängen och kollat gg. Har även börjat på den där jävla hemtentan...
jaja, måndag imorn, puss





lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0