9 septembeeer

hääysaaan
vi hade friluftsdag igår, och det var trevligt, och vi hade bra väder, och jag välte aldrig med kajaken :)

Idag vaknade jag med en grotesk smärta i halsen. Så jag har klunkat te hela dagen. + att vi inte har finrexin hemma. alltså vafan.
Efter skolan var jag till judon och städade med Malin. Det gick fort eftersom vi var två. :)
nu har jag bara klunkat te och försökt att äta lite. Inte lätt med halsen. Men pizza är ju gott, och det är ju fredag, så då fååår man ju äta pizza :)

döda mej, ska till judon imorn till klockan 10 på morgonen och sälja vykort och ta bilder. peppen alltså..

jag och niktia igår, bästa örnen!

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0