dansa dansa dansa dansa dansa dansa dansa dansa

heeej mina vänner
shit pommes vad den här veckan har gått snabbt. var ju seriöst nyss måndag?
Har varit och tränat småbarnen i tisdags, varit till ÖHS och intervjuat om mobbning, varit på workshop på alandica med twisted feet. alltså fett grymt!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaah

Idag för övrigt har varit en heeelt insane dag. har varit så jävla trött och skrattat åt allt, gjort "månhopp" med min klass + lärare sista timmen... alltså...
Efter skolan var jag och Öberg till affären handlade mat och drog till mej och lagade pizza. Något som jag tjatat om heela veckan, hihi. OCH KAKOR.
alltså fml vad mätta vi var.....

Imorn väntar en hel hög med disk, ska även köpa hårfärg så snart ska det bli riktigt jävla mörkt. ♥


bästa♥


lite brända kakor, glömde dom i ugnen .... hehe

lämna din tanke här
Postat av: Nikita

dansa dansa dansa dansa dansa dansa dansa! ÅÅheej!

<3

2011-09-23 @ 23:01:55
Postat av: emma

nikita: dansa dansa dansa , dansa dansa <3 ÅÅÅHEEJ

2011-09-24 @ 19:44:24

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0