I am not heartless - I am just stronger than you thought I was.

hääääysäään
har inte så himla mycket att skriva om egentligeeeen. Har mest varit en kakka dag idag. vill bli frisk!!!!!!

haha jaja, måste bara berätta en grej som hände idag endå.
När jag kom hem från skolan slängde jag mej i sängen och började kolla på en film. Så plöstligt kände jag hur jag började få sendrag i vänster vad så jag satte mej upp, vilket gjorde att de börjar ta ännu ondare.
Så jag ställde mej upp och tårarna bara rann ner för kinderna av smärta. FYFAN SÄGER JAG BARA.
aldrig varit med om ett såndant sendrag som då! :(
slutade med att jag föll ner på golvet (kunde ju inte stödja mej på nått av benen för de gjorde ju så ont och det gick ju inte över) och bölade som en 5-åring, tills mamma kom in i rummet och undrade vad fan jag höll på med. Så hon fick massera bort sendraget :)
det var inte skönt ..

jaaaja, nu ikv har jag varit och tränat småbarnen. (eller mest tittat på, vill ju inte smitta nån... håhå)
ska duscha och sen sängen. skönt att jag egentligen börjar 8 imorn, men får gå till skolan till 10, wihuuuu


cp gammal bild från 9:an tror jag

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0