fall down seven times, stand up eight.

fan vilken grym helg jag haft, är dock jätte myshungrig nu. One phone call away, ehehe. haha
tror inte jag nämnde att jag skulle åka til Sverige igår, vilket jag gjorde.
hade en förjävla bra dag i sthlm med Öberg, ♥
Vid 11 tiden när vi kom iland for vi hem till mej och fixade till oss lite, promenerade till select och köpte blandvatten, och promenerade till Cia.
Kvällen slutade där, och det var väll trevligt :) hahah fulaste i mitt liv var när jag och öberg kom hem och gick å la oss. alltså aldrig varit med om något sådant vimsande hah♥♥♥♥




Det jag fick hem från stockholm,↑ + en kofta och ett linne :)


lämna din tanke här
Postat av: Angelicajagkommerintepåflerasättattändramittefternamnberg

Tack för en GRYYYYYM dag baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-18 @ 18:11:56
Postat av: emmaa

till angelica bästberg:

tack för en GRYYYYM HELGGGGGGG<3333333333

2011-09-18 @ 18:53:52

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0