26/2

Är asigt sugen på ett sånt där karma-halsband. Skulle passa mig rätt bra tror jag, eller iaf eftersom jag tror så mycket på karma. Annars är jag också sugen på de där wishbone-halsbandet, asigt snyggt!
Såg föresten att hanapee köpt just ett sånt där karma-halsband, sjukt fin var det!
läser ni inte hennes blogg redan, gör det nu! GRYM tjej! KLICKA HÄR
annars då?
steg upp vid halv 3 idag och klockan 4 hade jag dansworkshop i två timmar med karoliina! aaah helt sjukt kul men så svårt!
Asigt roligt att jag för flera år sen såg på floor filler där karoliina var med och dansade :D
Imorn börjar skolan, mindre roligt :(


lämna din tanke här
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-27 @ 16:24:55
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0