290112

tjenahej
I fredags hade vi besök från medis med ett gäng som höll på lära sig svenska, så vi typ fikade lite å lekte med dom, haha!
Sen var jag till läkaren, gick inge vidare direkt :p
-
Vi slutade tio i 1 å vid 2 åkte jag till Nikita och började förbereda å baka :)
vid 7 kom brudarna å vi åt en massa massa tacos, pratade skit å dansade, sjukt härlig kväll!
sov över hos Nikita också. 4 på morgonen spårade allt ur, HAHA
-
I lördags satte jag ihop hela psykologiboken å sen kom min älskling hit och gosade med mig hela kvällen.
och idag har jag bara fixat det sista på boken å varit ute å gått i det fina vädret.
fina brudarna!
hahah

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0