080112 - sista jullovsdagen

HOLA!
imorgon är det förändringarnas dag (...) skola till 4, två träningar inbokade och sen en jävla massa plugg.
känns endå bra att få in lite rutiner igen efter allt chillande nu på jullovet hehe
-
Fast jullovet har varit bra, har så mycket fina vänner runt omkring mig hela tiden, love ya all ♥
lite mycket alkohol har det blivit bara...
Igår var jag iaf med Jonathan och badade vildmarksbad/kannibalgryta i jomalabrändö, vilket var groteskt skönt!
sen var vi till lite olika fester och sen slutade min kväll på klinten. riktigt skönt♥

lämna din tanke här
Postat av: SYRRAN

Men den där Jonathan e ju en riktig sötnos!

MR WET :0)

2012-01-08 @ 21:48:13
Postat av: Emma

syrran: hahahaahah! janå, han är nog bara en vän :D

2012-01-09 @ 22:28:18
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0