I'm sparkling, a firework, a dancing flame

 

trött och asigt sliten tjej blev just glad när hon fick beställa hem några plagg, wehu

Annars då? vaknade imorse hemma hos Nikita av att jag låg i en askonstig sov-ställning.. Vi åt frukost, gick snabbt ut med hundisarna och sen åkte vi iväg till skolan för att plugga en stund med Frida. 
Efter det hade vi en 45 min lektion svenski och sen hade jag kemilabb kakka. Bästa Nikita stannade kvar och gjorde labben med mig, finis!

ska glotta igenom lite svenska papper till imorn, då vi ska ha proov. 


lämna din tanke här
Postat av: Nikita

Haha glad chey ute med hunden (y) :))

<3

2012-03-29 @ 07:39:23
URL: http://nikitalonnbohm.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0