helgen

På lördag morgon var det tidig uppstigning. Jag och Nikita packade det sista och gick till bussen (glömde endå min telefon hemma..) 
Tog eckerö över till grisslehamn med dansbrudarna och så började resan! haha : )
Vi började med att besöka dans&gymshop, sen dansmuseet och tillsist workshop med Sveriges bästa dansare Ambra Succi!
Så jävla kul men grymt svårt! 1½ timme kändes som 20 minuter!
Efter det blev de lite shopping innan vi åkte hem och otur som jag alltid har har jag varit sjuk hela helgen, kuul. 
For till frigge och sov sen,♥
 
Idag har jag bara slöat, städat mitt rum, 40 mins pw och nu väntar tyskaplugg!
glada och svettiga efteråt haha♥

lämna din tanke här
Postat av: Malin

Ååh får jag låna bilden på mig och gruppbilden om jag länkar på bloggen?! Hehi :D

Svar: Absolut! Lånar en av dig å :)
emma

2012-09-16 @ 20:31:13
URL: http://maliin.blogg.se

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0